Całe życie coś sprzedajemy, zacznijmy to robić dobrze

20150124_164632

A gdyby tak pod drzwiami agenta ubezpieczeniowego ustawiała się kolejka jak u najlepszego dentysty w mieście? Niemożliwe? A jednak !

Absolutnie każdy kto chociaż przez krótki czas wykonywał zawód doradcy klienta, akwizytora, opiekuna klienta czyli po prostu sprzedawcy, wie jaki to ciężki i frustrujący kawałek chleba. Nie musi jednak tak być.

Jan M. Fijor w swojej rewelacyjnej książce prostymi słowami tłumaczy proces sprzedaży od początku do końca. Rozbija go na czynniki pierwsze i do każdego z nich daje dokładną instrukcję obsługi. Nie ma czegoś takiego jak niemożliwe, są tylko nie skuteczne metody działania i złe podejście.

Segmentacja rynku, podejście do referencji na poważnie czy też zasada 15 spotkań w tygodniu, to tematy banalnie proste, ale często nie doceniane.

Jeżeli miałbym polecić jedną książkę o sprzedaży, polecam właśnie tę. Pewny swoich poglądów Autor od samego początku zapewnia nas, że po wnikliwym przeczytaniu tej publikacji i wdrożeniu w życie zawartych w niej rad wyniki naszej pracy znacząco się poprawią. Zgadzam się z tym w 100%.

handshake-440959_1280

Trzeba pokazać, że jesteśmy profesjonalistą w tym co robimy i tak też się czuć. Konkurencja? To idealna okazja do tego, żeby udowodnić, że to właśnie ja jestem osobą, która najlepiej rozwiąże problemy klienta.

Zapamietaj

Ludzie kupują od ludzi. Produkt, usługa to rzeczy drugorzędne. Efekt każdego Twojego działania zależy Tylko i wyłącznie od Ciebie.

Może Ci się również spodoba